Πολιτική Αλλαγών – Techtonics.gr
Η Techtonics.gr δέχεται αιτήματα για αλλαγή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Όροι Αλλαγής Προϊόντος
-
Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην πλήρη αρχική του συσκευασία.
-
Πρέπει να συνοδεύεται από το αποδεικτικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).
-
Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία πριν την αποστολή του προϊόντος προς αλλαγή.
2. Διαδικασία Αλλαγής
Για την έναρξη της διαδικασίας αλλαγής, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο email info@techtonics.gr ή στο τηλέφωνο 2168089182, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο της αλλαγής.
Αφού εγκριθεί το αίτημα, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στη διεύθυνση:
Techtonics – Ιθώμης 25, Γλυφάδα, Τ.Κ. 16561
3. Έξοδα Αποστολής
Τα έξοδα αποστολής για την αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν:
-
Παρουσιάζει αποδεδειγμένο ελάττωμα, ή
-
Έχει σταλεί λάθος προϊόν από την εταιρεία.
4. Εξαιρέσεις
Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές σε:
-
Προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ή συναρμολογηθεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας.
-
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή παρουσιάζουν φθορές μη σχετιζόμενες με την αποστολή.
5. Διαθεσιμότητα Αντικατάστασης
Η αλλαγή προϊόντος πραγματοποιείται με αντίστοιχο ή ίσης αξίας προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα. Σε διαφορετική περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει πιστωτικό υπόλοιπο ή επιστροφή χρημάτων εντός 7 εργάσιμων ημερών.