Πολιτική Αλλαγών – Techtonics.gr

Η Techtonics.gr δέχεται αιτήματα για αλλαγή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

1. Όροι Αλλαγής Προϊόντος

  • Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην πλήρη αρχική του συσκευασία.

  • Πρέπει να συνοδεύεται από το αποδεικτικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).

  • Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρεία πριν την αποστολή του προϊόντος προς αλλαγή.

2. Διαδικασία Αλλαγής

Για την έναρξη της διαδικασίας αλλαγής, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο email info@techtonics.gr ή στο τηλέφωνο 2168089182, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο της αλλαγής.

Αφού εγκριθεί το αίτημα, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στη διεύθυνση:

Techtonics – Ιθώμης 25, Γλυφάδα, Τ.Κ. 16561

3. Έξοδα Αποστολής

Τα έξοδα αποστολής για την αλλαγή επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν:

  • Παρουσιάζει αποδεδειγμένο ελάττωμα, ή

  • Έχει σταλεί λάθος προϊόν από την εταιρεία.

4. Εξαιρέσεις

Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές σε:

  • Προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ή συναρμολογηθεί κατόπιν ειδικής παραγγελίας.

  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή παρουσιάζουν φθορές μη σχετιζόμενες με την αποστολή.

5. Διαθεσιμότητα Αντικατάστασης

Η αλλαγή προϊόντος πραγματοποιείται με αντίστοιχο ή ίσης αξίας προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα. Σε διαφορετική περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει πιστωτικό υπόλοιπο ή επιστροφή χρημάτων εντός 7 εργάσιμων ημερών.